.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بنزين 400 توماني در لايحه بودجه 88

يك عضو كميسيون برنامه و بودجه گفت: دولت در لايحه بودجه منابع حاصله از هدفمند كردن يارانه‌ها را 8 هزار و 500 ميليارد تومان پيش‌بيني كرده كه بر همين اساس، قيمت بنزين آزاد 400 تومان در هر ليتر در نظر گرفته شده است.
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، موسي‌الرضا ثروتي در خصوص لايحه بودجه سال 88 كل كشور، اظهار داشت: در اين لايحه منابع حاصله از هدفمند كردن يارانه‌ها 8 هزار و 500 ميليارد تومان پيش‌بيني شده است كه بر همين اساس دولت قيمت بنزين آزاد را 400 تومان در هر ليتر و گازوئيل را 270 تا 350 تومان پيش بيني كرده است.
اين عضو كميسيون برنامه‌وبودجه خاطرنشان كرد: در اين راستا بهاي نفت كوره 160 تا 200 تومان و نفت سفيد 275 تا 315 تومان و همچنين قيمت گاز مايع 150 تا 200 و بهاي گاز طبيعي غير نيروگاهي 75 تا 130 تومان پيشنهاد شده است.
وي ادامه دا: قيمت پيشنهادي دولت در بودجه 88 براي برق 80 تا يكصد تومان در هر كيلووات‌ساعت تعيين شده است.
وي ميزان اعتبار تخصيص يافته براي قانون مديريت خدمات كشوري و بازنشستگان را 7 هزار و 171 ميليارد تومان عنوان كرد و متذكر شد: البته ميزان واقعي اعتبارات قانون خدمات كشوري با در نظر گرفتن ساير اعتباراتي كه براي اجراي اين قانون در نظر گرفته شده به رقمي معادل 9 هزار ميليارد تومان مي‌رسد.
وي تصريح كرد: ميزان كسري در تراز عملياتي لايحه بودجه 5 هزار و 572 ميليارد تومان است كه كسري‌هاي عنوان شده يا بايد از منابع ديگر مانند حساب ذخيره ارزي تهيه شود و يا بايد در بودجه سال 89 لحاظ گردد.
وي افزايش ارزش دلار در بودجه سال 88 را دور از انتظار ندانست و خاطرنشان كرد: در بررسي لايحه بودجه ممكن است قيمت دلاربا رشد 50 تا 60 توماني مواجه شود و بهاي هر دلار به يك هزار تومان افزايش يابد.
ثروتي در پايان پيش‌بيني كرد كه كليات لايحه بودجه در كميسيون برنامه و بودجه به تصويب برسد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.37 seconds.